Monday, July 12, 2010

Trip to Alexandria

Went to Iskandariah on 5th of July. Sampai sana pun dah asar. So rehat2 je kat rumah. That night ada Arab kawin kat situ. I recorded some videos tp bila nak upload asyik ada prob je. So wait for me to come home then i'll show u guys the video okey. =)

Esoknya 6th of July dapat makan seafood. Seeedaappp. Alexandria memang famous la kot ngan seafood sebab ada laut. Ngehehhh.. Lama x makan seafood! Memang bantai habis la sume. KahKah!
Unfortunately x sempat nak amek gambar byk2 so ni jela yg ada.



Lalala Lalala A bunyinya aa B bunyinya beh.. Haha! Lala laa..


Petang2, g jalan2 pusing2 Alex. Konon2 shopping la. Punya la syok ngah jalan2 ni boleh pulak rasa nak 'rakterbe'. Adushhh kacau betul! Call semua org. "Korang kat mana? Shopping cpt2 sikit auw! Nak rakterbe laaa.." Lawak kot bila terfikir balik. Sambil tunggu dorang habis shopping, sempat la g minum asir (jus) kat kedai area situ. Tp muka kak uda x leh letak kat sini sbb muka ketat sgt tahan nak rakterbe. Huhu..


Mango banyaaaakkk... =)

Tunggu punya tunggu finally habis pun dorang shopping. Pastu kena naik tremco pulak balik rumah. Tahan! Tahan! Bila dah sampai rumah, x maw pulak benda alaah tu keluar. Tension betul!


7th of July? Apa lagi.. G mandi laut laa..
Biasa dah kalau mandi, pakai jubah. Kakak2 senior ni la yg ajar mandi pakai jubah. Mula2 mcm pelik la gak. Btw here's the bukti that i mandi laut pakai jubah.



Berat wooo nak angkat ngan jubah basah2 ni..



Haha..


Enough utk skrg.. Nak tgk byk lagi kena tunggu kak uda balik Malaysia.


5 comments:

  1. awe,xder pic kite berebut pelampung besar ke? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


      Delete
  2. wahahah.. x de la.
    pnt nak tunggu gambar upload. =P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete